5 Waszych DIY

2 gru 2014

poduszki DIY transfer liść i chmurka
Zdjęcie: Magda
Październikowe linkowe party było rekordowym! Dodałyście aż 48 linków z czego większość krótko po rozpoczęciu imprezy! Było co robić podczas odwiedzin. Morze inspiracji i mnóstwo przyjemności. Widać, że wkładacie serce w pisanie swoich blogów. Dziękuję Wam za aktywność. Robimy miesiąc przerwy i wracamy na koniec grudnia z kolejną imprezą. Mam nadzieję, że Was nie zabraknie!!!



Lubicie DIY i metamorfozy? Ja uwielbiam. Te meblowe w szczególności. Dlatego w pierwszej kolejności chciałabym zaprosić Was do Katarynki. Najpierw zobaczcie jak cudownie odmieniała komodę z Ikea, a później rzućcie okiem na nowe życie taboretu.

Metamorfoza komody tarva Ikea
Zdjęcie: Katarynka
Cotton balls widziałyśmy już chyba wszystkie. Magda proponuje lampki w wersji bardziej dziewczęcej, które mogą być świetną dekoracją przez cały rok.

Lampki z pomponami DIY
Zdjęcie: Magda


Pozostając jeszcze przez chwilę w tematyce wnętrz nie możecie przegapić cudownych poduch autorstwa  Magdy z Allthingspretty. Uwielbiam je za design i prostotę!

poduszki DIY transfer liść i chmurka
Zdjęcie: Magda

Jeśli natomiast macie ochotę na coś dla siebie bądź na prezent to koniecznie odwiedźcie Orianę i zapoznajcie się z jej tutorialem na bransoletkę- sznur z koralików.

DIY bransoletka sznur z koralików
Zdjęcie: Oriana
----------------------------------------

Nie tylko jednak twórczością rąk człowiek żyje. Mam też coś dla umysłu. 
"Chcemy dobrze wyglądać, serwować smaczne i ładnie prezentujące się obiady, nosić tytuł pracownika miesiąca, wymyślać kreatywne zabawy dla dzieci, a po godzinach rozwijać swoje hobby. Oczywiście w międzyczasie sprzątamy, pierzemy, pomagamy przyjaciółce posklejać złamane serce i wybieramy prezent urodzinowy dla Teściowej. Bo przecież nikt za nas tego nie zrobi. Czyżby?" No właśnie, czyżby? Sprawdźcie u Daniszki o co chodzi.

Jeśli macie marzenia, a wiem, że macie to nie przegapcie wpisu Beaty o tym, że cele to marzenia z terminem realizacji.



Jeśli podoba Ci się ten wpis podziel się nim i/lub śledź mnie, aby być na bieżąco. Image Map

12 komentarzy:

  1. Jakiś czas nie było mnie w blogosferze, dzisiaj akurat mam dzień nadrabiania zaległości i proszę - jak miła niespodzianka!!! Karolinko, bardzo Ci dziękuje za dobre słowo i wyróżnienie (bo tak to odbieram). Mam nadzieję, że w następnej zabawie mnie nie zabraknie!! Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jak miło :) Bardzo dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy są przepiękne, a teraz dzięki linkowemu party poznałam dzieła ze sznurka jutowego u Katarynki. Co też te ludzkie rączki jeszcze nie wymyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie... zdolne kobitki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampki z pomponami juz od dawna chodzą mi po głowie ;), u mnie też twórczy i pracowity okres bo zamierzam być wystawca na jarmarku bożonarodzeniowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolino dziekuje serdecznie za podlinkowanie.Pozdrawiam beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Karola za to wyróżnienie. :)
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest mi bardzo miło, że mój mały tutorial znalazł się na Twoim blogu!

    Pozdrawiam serdecznie

    Oriana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ona zmalowała ?7 grudnia 2014 16:48

    Dzisiaj dopiero znalazłam Twojego bloga! Dodajesz bardzo przydatne porady, w związku z czym miałabym do Ciebie pytanie :) Jak zrobić takie manu z kartami jak masz Ty pod nagłówkiem ? W sensie chodzi mi o to żeby nie było tego obramowania wokół kart tak jak jest, to na moim blogu : co-ona-zmalowala.blogspot.com


    Pozdrawiam serdecznie i liczę na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cię serdecznie w swoich progach. Myślę, że odpowiedź na to pytanie znajdziesz w tym poście Blog Design #2. Jeśli coś nie będzie jasne śmiało pytaj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ona zmalowała7 grudnia 2014 17:18

    Jejku ! Dziękuję! Jesteś genialna :) Na pewno skorzystam jeszcze z niejednej porady i jak skończę nowy wygląd mojego bloga, to dodam baner do Twojego :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śmiało pytaj jak będziesz miała z czymś problem. Postaram się pomóc :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!