Dołącz do mnie na Facebook'u !

4 paź 2011



Pomysł ten chodził za mną od jakiegoś czasu. Odwlekałam go w obawie, że to jeszcze za wcześnie, aby mój blog pojawił się na Facebook'u (czy ktoś go w ogóle "polubi?). Zdecydowałam się jednak i zrobiłam to. Dlaczego? Dlatego, że sama lubię śledzić takie strony i być na bieżąco z tym co ich autor ma do powiedzenia/ pokazania. Swój prywatny profil odwiedzam w zasadzie tylko w tego powodu oraz, aby sprawdzić czy Ikea ma akurat jakieś ciekawe promocje na ten tydzień :)

Na FC będę informować o nowych postach, ale również będę się z Wami dzielić inspiracjami, tutorialmi itp., które znajdę w sieci. Mnóstwo fajnych rzeczy chciałabym Wam pokazywać, a nie sposób za każdym razem pisać posta. Dzięki tej formie będę mogła szybko się z Wami komunikować. Będzie mi niezmiernie miło jeśli postanowicie być pierwszymi osobami, które "polubią" moją stronę. Wystarczy skorzystać z ikony na górze strony lub kliknąć tu. 


4 komentarze:

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!