Sesja ciążowa Black&White

3 wrz 2014

sesja ciążowa, czarno biała, zdjęcia, Poznań, fotograf
sesja ciążowa, czarno biała, zdjęcia, Poznań, fotograf
sesja ciążowa, czarno biała, zdjęcia, Poznań, fotograf
sesja ciążowa, czarno biała, zdjęcia, Poznań, fotograf
sesja ciążowa, czarno biała, zdjęcia, Poznań, fotograf
sesja ciążowa, czarno biała, zdjęcia, Poznań, fotograf


"Te zdjęcia oddają aurę tych cudownych chwil, to błogosławieństwo. Są cudowne bo nie rozpraszają zbędnymi szczegółami. Takie stop klatki z magii ciąży powszedniego dnia."
Pozwoliłam sobie zacytować koleżankę, która tak właśnie opisała te zdjęcia. Doskonale wyczuła zamysł. Miały być to właśnie stop klatki. Zarejestrowane chwile, które zdarzają się codziennie w zaciszu mojej sypialni.

Mamy z Poznania i okolic, które podzielają tę estetykę i chciałaby mieć podobną sesję zapraszam do kontaktu. Tym czasem myślę już o kolejnej, zupełnie innej!


Jeśli podoba Ci się ten wpis podziel się nim i/lub śledź mnie, aby być na bieżąco.



30 komentarzy:

  1. lubię takie życie uchwycone na zdjęciu, emocje, błysk w oku, ciepło i niewymuszona radość chwili. piękne. aż żałuję, że nie jestem znów w ciąży;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez brzucha też można zrobić fajne zdjęcia, np, sesję rodzinną w podobnym klimacie.

      Usuń
  2. Karolino, piękne, naturalne zdjęcia. Przypomniałaś mi, jaki to był wspaniały czas - ciąża...

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiekne zdjęcia.. oddają w całości magię tego wspaniałego czasu jakim jest ciąża i oczekiwanie na kochane maleństwo... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Są prześliczne. Spokojne, pełne zadumy i unoszącej się miłości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, a Ty wyglądasz zjawiskowo, a dziecię słodkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem z Poznania ;) kto robił te fotki ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepadłam! Jeśli zdarzy mi się trzecie, zabieram dwójkę do Poznania i pędzimy do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pozbędę się już brzucha to będę mobilna, więc działaj kochana:P

      Usuń
  8. Pięknie, spokojnie, prywatnie - zupełnie inaczej niż wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to znowu anonim :-). Gniewko tak? Nachodzi mi na myśl...

    Gdy budzę się
    słysząc ten cichutki płacz
    Blisko przy Tobie
    gdy tylko zechcesz
    pocałunkami Cię uśpię
    i cichym szeptem
    Gdy szarym świtem
    Twoich słucham opowieści
    Wszystko rozumiem moje Kochanie
    w tych paru dźwiękach
    tak wiele treści
    Nocą cichutko śpisz
    aż sprawdzam czy oddychasz
    Tak śliczny, że się boję Cię dotknąć
    Jeszcze nikt nigdy tak przy mnie nie zasypiał
    Nadzieja i strach
    wirują w duszy nieustannie
    Istniejąc tyle robisz dla mnie
    proszę mów do mnie mów
    Synku, synku mój, w jednym tyle słów
    Gniewko...

    Ostatnie zdjęcie The Best!

    hee...jestem pośrednią sferą,a moim kolorem czerwień i zieleń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie to Gniewomir ;)

      Babeluu

      Usuń
    2. Dokładnie Babeluu... Dlatego nie pisałem, że moje ale bardzo mi tu pasujące. A fotografie są zaiście oddające miłość mamy :-)

      Usuń
  10. Pięknie Karolinko i w ciąży i zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. z Poznania! Pozdrawiam z części południowej :) A sesja bardzo ładna, bo nie 'porysowana'.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne. Brzuch mi się marzy, będę pamiętać o Twojej sesji, jak już marzenie się spełni :-) Cudownie mnie zainspirowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karolino, mała sugestia, popracuj nad jakością zdjęć i nie przesadzaj z obróbką ;-) Zdjęcie synka z ciężarówką-jestem na tak :-) Powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż miło popatrzeć - urocze zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!