Ikea moppe: 32 sposoby na komódkę

26 wrz 2014

Niedawno na FB pokazywałam Wam mój łup. Udało mi się kupić w Ikea powystawowe komódki moppe za mniej niż połowę ceny. Teraz szukam inspiracji i zastanawiam się jak je przerobić. Efektem tego jest dzisiejszy wpis w którym zebrałam, aż 32 inspiracje!


GRAFICZNIE

Trójąty, kwadraty i wszelkie geometryczne kształty. Do wykonania większości wystarczy taśma malarska i farba!


ROMANTYCZNIE

Motywy roślinne, zwierzęce, kolorowe i pastelowe. Przy takich stylizacjach najlepiej wykorzystać kawałki tapet, albo decoupage.




DZIECIOWO

Bardzo mnie zaskoczyło to znalezisko. Domki są cudne. Trzeba trochę wprawnej ręki, aby wszystko namalować, ale jaki efekt!

 JAK KATALOG



W ROZMIARZE XXL

Małe komódki zamienić w system meblowy? A może dodać nówki i mieć stolik nocny? A może tak kółka. Możliwości jest wiele i moppe przemienia się w pełnoprawny mebel.


TABLICOWO

Tablica wiecznie żywa:) Może być wszędzie więc czemu nie tu. Co ważne, nie trzeba przepłacać za farbę bo przepis na domową farbę tablicową już Wam zdradziłam:)
Macie u siebie MOPPE? Jak wygląda? Domyślacie się w jakiej odsłonie znajdzie się u mnie?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kochane, przypominam, że trwa wyzwanie. Kończy się 30-go więc jeszcze możecie się przyłączyć ku pokrzepieniu urody Waszych blogów, a później stać się gościem na moim blogu:)

Szykuję się do napisana dla Was kolejnego newslettera, więc serdecznie zapraszam do zapisów na bocznym pasku.

CZYTAJ WIĘCEJ:
Jeśli lubisz metamorfozy mebli Ikea, nie przegap tych wpisów:


Bądź ze mną zawsze i wszędzie!:)  Image Map

33 komentarze:

  1. O ja Cię! Ile pomysłów! W życiu bym się nie umiała zdecydować! U Ciebie obstawiam... hmmm.... geometrię? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile inspiracji. Od dawna marzy mi się taka komódka, ale i tak chyba mam za dużo takich 'mebelków'. Jestem zaskoczona, że w zestawieniu nie znalazło się zdobienie techniką decoupage:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Romantycznie i tablicowo :) najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie jakoś tak bez powodu :) Po prostu zdobienie drewna kojarzy mi się przede wszystkim z decoupage. W sumie było to pozytywne zaskoczenie, bo podeszłaś do tematu kreatywnie i wyszłaś poza ramy mojego myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprost GENIALNE! Dzięki za wpis! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myslalam, ze jestem romantyczka, ale wole te graficzne, i u Ciebie tez Disqus? Karolino troche z innej beczki i zupelnie nie na temat: Nominowałam Cię do nagrody Liebster Award, nie wiem, czy masz ochotę wziąc udział w zabawie, ale możesz przekazac dalej pałeczkę i nominowac 11 innych blogow (no i zadac nominowanym 11 wymyslonych przez Ciebie pytan). A jeżeli masz ochotę zmierzyc się z moimi pytaniami serdecznie zapraszam do mnie do wpisu: Liebster Award
    Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Jestem w trakcie urządzania swojego kącika z maszyną, inspiracje potrzebne od zaraz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia z vanillaforhome26 września 2014 11:56

    Te domki są świetne! Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne! Kocham IKEA i nie mogę się doczekać kiedy wreszcie zagości w moim Szczecinie. Chodzą plotki, że to już w przyszłym roku. Trzymajcie kciuki;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania z madebyanak.blogspot.com26 września 2014 12:37

    Oczywiście, że mam! Chyba pierwsza rzecz z Ikei jaką kupiłam. Wstyd się przyznać ile ma już lat.... Mocno pociemniała już - chyba czas już coś pokombinować. Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne i takie piękne :) a ta komoda jest na stałe w Ikea? Bo jakoś chyba ją musiałam przegapić jak szukałam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne inspiracje! Uzależniłam się od Twojego bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Graficzne są cudowne i jeszcze te katalogowe

    OdpowiedzUsuń
  14. MOPPE jeszcze nie mam, ale od dawna jest u mnie na liście "do kupienia" :) Świetne inspiracje się tu znalazły. Mnie najbardziej do gustu trafiają graficzne i katalogowe, ale wersja XXL - marzeeeeeenie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie graficzne są faworytem, tylko teraz muszę się zdecydować na coś konkretnego:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój osobisty faworyt to biało-szare rąby. Taki słodki angielsko sweterkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedna komoda, a tyle pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej zastanawiam się własnie nad tym, biało-czarnymi trójkątami i kolorowym niesymetrycznym wzorem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ykhmm... miało być romby, oczywiście - jakieś wieczorne zaćmienie umysłu ;) pozostałe dwa o których piszesz też ciekawe, ale jakby były w bardziej stonowanych kolorach. Na dłuższą metę pewnie bym oczopląsu dostała - ale to tylko moja BARDZO subiektywna opinia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukam jakiegoś organizera na biurko do trzymania podstawowych kosmetyków - te szufladki będą idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Od siebie dodam, że są bardziej pojemne niż się wydają!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ślepa, albo nie mają ich na stronie w Ikei :( Bu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jesteś. Rzeczywiście ich tam nie ma od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciężki wybór, aż mam obłęd w oczach tyle wspaniałych inspiracji. A ja na dodatek jestem komodolubna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tego co kojarzę to od dawna nie ma ich na stronie mimo, ze w sklepach były. Pozostaje chyba tylko zadzwonic do sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam:)))Przepiękne!!! Czy może ktoś wie czy takie komódki są dostępne w ikea w Katowicach???..sprawdzam na stronce i nie ma..niestety....Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam taką starą komodę i aż mnie olśniło, żeby okleić ją w taki sposób, aby wyglądała estetyczniej, a właścicielka mieszkania nie przyczepiła się do zniszczenia umeblowania. Zamiast wyrzucać lepiej zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!