Mój kalendarz u Was - inspiracje

13 lut 2015

Tworząc kalendarz do wydrukowania nie sądziłam, że spotka się on z takim zainteresowaniem. Wasz bardzo pozytywny odzew, sporo pobrań i rekordowa ilość odsłon wpisu w którym go zamieściłam, do tej pory jest dla mnie zaskoczeniem. To jednak baaardzo miłe uczucie wiedzieć, że to co robię spotyka się z Waszym uznaniem. Postanowiłam zebrać Wasze zdjęcia mojego kalendarza. Trafiałam na niego w wielu miejscach, jednak nie pomyślałam wówczas, aby sobie je zapisać. Dlatego dzisiaj pokażę go Wam u 3 fajnych babek, a jeśli i Ty masz go u siebie i masz zdjęcia to pisz w komentarzu - chętnie uzupełnię ten wpis!:)

U Marty z bloga PIWNOOKA


U Kamili z bloga MANUFAKTURA POMYSŁÓW




U Ani ze sklepu FANDOO


 OGŁOSZENIA

Zobaczyć jak kalendarz prezentuje się u mnie i pobrać go możecie z wpisu "Kalendarz 2015 do wydrukowania". Przypomnieć jednocześnie pragnę, że tylko do niedzieli trwa linkowe party, którego uczestników zaproszę do wspólnego projektu.

PODZIĘKOWANIA

Kochane, chcę Wam podziękować za wsparcie i zaangażowanie podczas trwania II etapu konkursu Blog Roku. Zebraliśmy 164 zł dla dzieciaków! Zajęłam 18-te miejsce co uważam za duży sukces biorąc pod uwagę, że dopiero w połowie zeszłego roku wróciłam do blogowania. Cudownie mieć u siebie tak zaangażowane czytelniczki i wierzę,  że z Wami i dzięki Wam znajdę inną drogę do spełnienia swojego marzenia. 

13 komentarzy:

  1. Ja też wydrukowałam kalendarz:) mam kopię w domu i pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Zdjecia śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wydrukowałam, ale się nie pochwalę, bo u mnie nie wygląda to zbyt efektownie, u nas wciąż domek ma pewne wizualne niedociągniecia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, dla mnie i tak jesteś w pierwszej dziesiątce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja też Ci gratuluję,to świetne miejsce! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolina, piszę, żeby Ci podziękować. Trzy dni mi zeszło, ale już prawie dałam radę. A mianowicie, zmieniałam o 180 wygląd bloga z serią Twoich GENIALNYCH postów! Normalnie stawiam Ci wirtualnego szampana, uwielbiam Cię i dziękuję!!!
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że wprowadzałaś też zmiany, których nie opisywałam, więc Twój piękny blog to nie tylko zasługa u moich porad. Jednak cieszę się ogromnie, że znalazłaś tu to czego szukałaś. Mam nadzieję, że na tym nie skończą się Twoje odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Świetny blog :) Zapraszam do zapoznania się z moją stroną i do obserwowania. Oczywiście odwdzięczę się tym samym :)

    Pozdrawiam :)

    https://www.facebook.com/abouthumannutrition http://abouthumannutrition.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Asia myhomeandheart13 lutego 2015 23:31

    Dołączę się do kalendarza i też wydrukuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się ten kalendarz wpisał we wnętrza twoich czytelniczek

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, ja też mam Twój kalendarz, uwierz mi na słowo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie pobrałam tylko kalendarz ale blog wydaję się bardzo ciekawy. Będę tu zaglądać.

    Zapraszam do mnie bazaridea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!