Jak sprawić przyjemność kobiecie?

30 sie 2014


W środę na facebook'u pisałam, że dostałam tajemniczą paczuszkę, której się nie spodziewałam. Siedzę sobie spokojnie przed blokiem, a Gniewko bawi się w najlepsze. Widzę, że nasz listonosz zbliża się w moja stronę. Nie siedziałam sama więc sądziłam, że niesie coś dla którejś ze sąsiadek. Okazało się jednak, że dla mnie. Patrzę od kogo. Oj ta diablica! Otworzyłam kopertę i w środku widzę torebkę z cudowną nalepką. Wiedziałam, że nie mogę jej otworzyć teraz. Koniecznie muszę zrobić jej zdjęcie. Wróciłam do domu i położyłam małego dziada spać. Zapomniałam o paczuszce czekającej w torebce. Popołudniu naszła mnie myśl, że porobiłabym zdjęcia. Pobiegłam do torebki i wyciągnęłam ją.





Okazało się, że w paczuszce było coś co pienie pozuje do zdjęć. Nie spodziewałam się prezentu, a tym bardziej takiego cudownego. Sama bym pewnie nigdy nie nabyła takich stempli bo zawsze są ważniejsze rzeczy. Jak już dostaję prezenty to zwykle sama je wybieram więc niespodzianki nie ma. Kochana Inka zrobiła wszystko co trzeba, aby sprawić mi przyjemność, czyli NIESPODZIANKA + CUDNA ZAWARTOŚĆ! (Inka miała urodziny w tym tygodniu więc możecie złożyć jej życzenia:) A jak Wam najłatwiej sprawić przyjemność?:)

W głowie mam nie tylko DIY z udziałem stempli, ale jestem pewna, że jeszcze nie raz wykorzystam je do zdjęć na bloga - zakochałam się w nich!

Tym zakończę ten nieplanowy, sobotni wpis. W poniedziałek upiększamy dalej blogi więc stawcie się o 8:30 Przypominam też, że zbieram chętnych na moje newslettery z aktualnościami, dodatkowymi poradami i prezentami. Zapisać można się pasku bocznym:)

Jeśli podoba Ci się ten wpis podziel się nim i/lub śledź mnie, aby być na bieżąco.



28 komentarzy:

  1. Jakie cudowne stempelki! I w jakim zgrabnym pudełeczku! Taki zestaw do must have do craftowania! Szczerze Ci zazdroszczę :). Inko jak możesz to zdradź gdzie takie cuda można dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko jest bardzo klimatyczne. Najpierw pomyślałam, że to jakieś niesamowite pocztówki będą, a tu taka niespodzianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, prześliczne! No właśnie, prosimy o info gdzie czegoś takiego szukać - bo oczywiście widywałam podobne w sieci, ale tak pięknych nigdy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem skąd Inka je wykopała, ale są cudowne i aż żal mi ich brudzić tuszem:P

      Usuń
  4. Super są takie niespodzianki, prawda ?:)
    Ja też w ubiegłym roku dostałam paczuszkę od mojej serdecznej znajomej, także blogerki.
    Cieszyłam się jak dziecko, już dawno nie dostałam tak pieczałowicie dobranego prezentu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolka, cieszę się, że sprawiłam Ci radość tymi stempelkami :) Ale musisz wiedzieć, że i dla mnie to była duża przyjemność.
    Stempelki kupiłam w sklepie internetowym Scandiloft.pl . Też mnie urzekły swoim wyglądem, opakowanie jest urocze. A jaka zabawa przy stemplowaniu!
    Karolinko, nie żałuj sobie, enjoy! :)))
    Buźka!
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu się przełamię, jak już naciesze się ich niewinnością:P

      Usuń
  6. Świetne ;D sama zastanawiałam się nad zakupem takich stępli ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super niespodzianka. :) Jak zobaczyłam te stempelki to przypomniały mi się lata dzieciństwa jak wycinałam literki z ziemniaków. Ale się rozmarzyłam. hehe...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj każdy lubi niespodzianki a w dodatku Takie! Stemple literowe też i mi się marzą ale własnie,zawsze coś ...Na razie więc nadal są na mojej wish liście ;p
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne, oczka mi się zaświeciły na ich widok - też takie chcę :) Mnie Inka też niedawno sprawiła piękny prezent, o którym wkrótce na moim drugim blogu - Zashevce).

    OdpowiedzUsuń
  10. Och! Zazdroszczę... choruję na nie :P Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj, pobawiłabym się taką zabawką!
    Czekam na poniedziałek i Ci udanej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj rzeczywiscie, nie dziwię się radości, piękny prezencik...:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne! Co za pomysł... i zdjęcia urocze. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj muszę zapisac się na Twoj newsletter. No i bardzo jestem ciekawa do czego wykorzystasz te stemple. pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dawna marzę o takich stemplach. Świetnie wyglądają odbite na materiale. Czekam zatem na inspiracje:).

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne stempelki :D można zrobić z nimi tyle wspaniałych prac aż się rozmarzyłam

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurcze! Piękne stempelki! Marzą mi się takie :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są :) Takie niespodziewajki są zawsze najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!