Prezenty!

5 lut 2011

tydzień temu dostałam prezenty od Mamy i Babci. A więc dużej czekać nie będę tylko się pochwalę:)
Babcia wygrzebała dla mnie z piwnicy dwa kinkiety. Szuka podobno jeszcze żyrandola do kompletu:DD Zastanawiam się gdzie je umieszczę. Może pokój dzienny, może sypialnia? Jeszcze nie zdecydowałam. Bardzo możliwe, że dostaną nowy kolor:) Jedno jest pewne..bardzo mi się podobają i wpisują w zamysł wystroju mieszkania, który mam być kompilacją rzeczy nowych, starych, industrialnych, klasycznych i nowoczesnych. Zobaczymy jak mi to wyjdzie:P



Gdy Mama ostatnio u mnie była stwierdziła, że brakuje mi cukierniczki. Jak pojechałam do niej odebrać kinkiety Babci dostałam od niej takie cudeńka.

Rozmyślam aktualnie nad tym, jakie lampy zamontować w pokoju dziennym. Chodzi mi o oświetlenie górne. Będę wdzięczna jeśli pokażecie co u Was wisi pod sufitem:)

1 komentarz:

  1. oooooo!! właśnie takiego kinkiety mi trza!:)bo u mnie u sufitu wiszą lampy do kompletu-tzw.pająki..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!