KONKURS - WYGRAJ METAMORFOZĘ BLOGA! [ZAKOŃCZONY]

27 sie 2014

konkurs, metamorfoza bloga, piękny blog, porady, blogger

Tak, dobrze przeczytałyście! Do wygrania całkowita metamorfoza bloga i to nie byle jaka. Ula  (UP Kreatywny Marketing i SenMai) doradzi co i jak zmienić, a ja wykonam elementy graficzne i pomogę we wdrożeniu zmian. Wiem, że podobały się Wam poprzednie edycje moich konkursów w których do wygrania był baner blogowy i widget społecznościowy - tym razem to znacznie większy kaliber:) 

NAGRODA

1. Porada Uli dotycząca wglądu bloga
2. Elementy graficzne wykonane przeze mnie takie jak: główny baner blogowy, favikona, widget społecznościowy, przyciski "PIN IT" i "czytaj dalej", graficzny odnośnik do stron statycznych.
3. Doradztwo i pomoc we wprowadzeniu innych zmian w wyglądzie bloga.

CO ZROBIĆ, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE?

1. Polub profil na FB Żyj Kochaj Twórz i UP Kreatywny Marketing.
2. Na swoim profilu udostępnij informację o konkursie (możesz np. podlinkować ten post)
3. Wejdź na blog kreatywny Uli, SenMai i dodaj link do swojego bloga pod postem o konkursie za pomocą inlinkz.

CZAS TRWANIA

Konkurs trwa od 27 sierpnia do 10 września, czyli 2 tygodnie. Po tym terminie zostanie przeprowadzone losowanie i wyłoniony zwycięzca. Wyniki zostaną opublikowane do 17-go września.
 --------------------------------------------------------------------------------

W tak zwanym międzyczasie zapraszam Was do mojej STREFY BLOGEREK w której znajdziecie sposoby na pięknego bloga!


Image Map

20 komentarzy:

  1. Grzech nie wziąć udziału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Uli, że nie grzeszysz! :)

      Usuń
    2. Naturalnie! Choć widzę, że będzie ciężko, bo lista chętnych spora (gratulacje dla Was) ! ;)

      Usuń
  2. Co za pech, że mój blog nie ma fanpage'a, a przed znajomymi kryję się z blogowaniem! Ale nic to, wierzę, że dzięki Twojemu kursowi i tak uda mi się kiedyś uwić tu przytulne gniazdko :) Trzymam za Was kciuki, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, założyć funpage to kilka minut, a może spodoba Ci się ta forma:)

      Usuń
    2. Przekonałaś mnie! Na razie mam profil-widmo, ale postanowiłam sobie, że za miesiąc go rozkręcę :)

      Usuń
  3. Ja też chętnie coś zmienię u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak to nie skorzystać?:-) Cudowna kobietko! i ja się ustawiam w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam na Twojego bloga właśnie dzięki temu konkursowi. Co prawda udziału nie wezmę, gdyż w sprawie designu bloga jestem zupełnie samodzielna, ale muszę Cię pochwalić. Stworzyłaś świetnego bloga! Przeczytałam już kilka postów i cieszę się, że pomogłaś już tylu osobom. Na pewno będę tu częstą bywalczynią :)
    A jeśli czas pozwoli, to może stworzymy kiedyś jakiś wspólny projekt... Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Jestem otwarta na współpracę i zapraszam regularnie:)

      Usuń
  6. Super pomysł! nie wezmę udziału bo już mi pomogłaś ale udostępnię na KosmetoMaMa na fb i na KosmetoBlogach żeby świat się o tym dowiedział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też bardzo pomogłaś i nadal z cierpliwością pomagasz...Udziału już wziąć nie mogę, ale udostępnię informację w zakładce o konkursach.Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja wezmę sobie udział ;) Mojemu blogowi przydałaby się bardzo taka metamorfoza ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie... czy to tylko konkurs na fb? Na blogach już się nie liczą zabawy? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten akurat jest tak skonstruowany. Będę pamiętać o tych uwagach przy następnych.

      Usuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!