3 pomysły na weekendowe DIY #3

8 sie 2014

To już trzeci raz podsuwam Wam pomysły na weekendowe DIY. Sama aktualnie się relaksuję, ale jeśli dla Was wakacyjne wojaże dobiegły końca to warto czymś zająć ręce. Jeśli nie widzieliście poprzednich wpisów z cyklu to zajrzyjcie TU i TU.

Nie zdecydowałabym się na pomalowanie tak dużej części deski do krojenia, jednak uchwyty łyżek czemu nie? Wyglądają pięknie. Uwielbiam takie szczegóły!

2. Tipi dla malucha.
Katarynka twierdzi, że zrobiła je na oko i nieprofesjonalnie. Ja jestem odmiennego zdania. Namiot świetnie się prezentuje i jestem pewna, że mój dwuletni G. byłby zachwycony. 15 pomysłów na dziecięce namioty DIY znajdziecie też TUTAJ


Ten projekt totalnie mnie zauroczył. Uwielbiam prostotę. Mamy tu prosty pomysł, proste wykonie i jaki cudowny efekt! Aj! Zrobiłabym taki u siebie. Jedno co mnie powstrzymuje to wizja G. noszącego stoper po całym domy. Z pewnością nie stałby przy drzwiach:) Po tutorial zapraszam do autorki.

Image Map

Przypominajek nigdy dość więc przypominam, że jeszcze do poniedziałku możecie przyłączyć się do Linkowego Party, a w przyszłym tygodniu podsumowanie i 3 najciekawsze (moim zdaniem) wpisy z imprezy!



Jeśli spodobał Ci post podziel się nim i/lub śledź mnie, aby być na bieżąco.




15 komentarzy:

  1. Kreatywność blogerek nigdy nie zawodzi, cudowne są wszystkie trzy pomysły!
    Betonowy stoper absolutnie skradł moje serce, w końcu studiuję budownictwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje również. Czekać tylko aż dzieci podrosną trochę:)

      Usuń
  2. Ale mi miło! Po raz kolejny! :)
    Pomysł z deską i drewnianymi sztućcami super, z tym, że faktycznie szkoda by zniszczyć taką deskę krojąc na niej nożem...
    A co do blokerów drzwi - bomba! Tylko już widzę oczami wyobraźni jak synek przenosi je po mieszkaniu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na coś niesamowitego w kuchni ^^

    Zapraszam na kolejny dzień wyzwania na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/5-dniowe-wyzwanie-dzien-czwarty.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tipi - musze cos pokombinowac, moze zamiast balaganic po calym domu moje chlopaki beda robic to tylko w takim tipi. Dzieki za inspiracje. Pozdrawaiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne inspiracje. Zawsze przyjemnie to sobie poogladac. No i tipi rozbudzilo we mnie wyobraznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły:) Zwłaszcza te ograniczniki do drzwi! Już byłam na stronie i zapoznałam się ze sposobem wykonania. rewelacja. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Przybory kuchenne świetne. A co do stopera - bałabym się, że drzwi porysują się od chropowatego betonu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te malowane przybory kuchenne. Ciekawe, jak się sprawują w praktyce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysły! Tipi jest na mojej liście DIY już od czerwca, więc wypadałoby je zrobić! Całe szczecie nasza trójkątna bieliźniarka chwilowo pełni rolę tipi ;) a ozdobione łyżki - REWELACJA! chyba skopiuję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się powtarzać, ale jak coś z tego zrobisz pochwal się, proszę!:)

      Usuń
  10. Malowane łychy skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje Małe Gniazdko8 grudnia 2014 11:53

    Kochana piękne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!