3 HITy czerwca na polskich blogach (podsumowanie linkowego party #6)

16 lip 2014

Na początku dziękuję wszystkim za udział w linkowym party. Dzięki niemu poznałam nowe blogi, nowych ludzi i przeczytałam wiele ciekawych wpisów. Wasza kreatywność nie zna granic i odwiedzać Was było dla mnie ogromną przyjemnością. Postanowiłam zrobić podsumowanie i wyróżnić 3 wpisy spośród 27  które dodałyście. 




Możecie spodziewać się powtórki ostatniego dnia lipca. Mam nadzieję, że i tym razem pozwolicie POZNAĆ SIĘ LEPIEJ:)
Ściskam Was!
Karolina



8 komentarzy:

  1. fajny pomysł był z tym linkowym party :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Party w takim towarzystwie to była przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) odwiedzajcie mademoiselle (justynaoleszczuk.blogspot.com) :) Przemiła i bardzo ciekawa akcja! Tyle nowości i świeżynek, i masa nowych blogów wartych obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog oraz party - inicjatywa ;) Będę zaglądać częściej, a tymczasem dziękuję za odwiedziny u mnie i przemiłe słowa :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje bardzo za wspaniałe wyróżnienie :) ja osobiście polecam wszystkie czerwcowe blogi - staram się jeszcze do tej pory zaglądnąć do Was wszystkich :) Karolina dzięęękuje bardzo :) buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolino dziękuję za imprezę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolino bardzo mi milo za taaaaaaakie wyroznienie (dopiero wrocilam z wakacji) i takie mile zaskoczenie. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!