Inspiracje: 6 sposobów na pieniek.

30 sie 2011


Od jakiegoś czasu chodzi za mną temat pieńka, który mógłby służyć za stolik, podnóżek lub siedzisko ( w zależności od potrzeb). Znalazłam kilka inspiracji i zebrałam je, aby się nimi z Wami podzielić. Wybrałam te, które będą fajnym akcentem w mieszkaniu, niekoniecznie rodem z biwaku czy też górskiej chatki. W głowie mam już sporo pomysłów na różne wersje pieńków:)



źródło: manolohome.com


źródło: thriftyandchic.com


źródło: westelm.com




tree stump table reclaimed round
źródło: evadesigns.com


źródło: westelm.com


Więcej inspiracji znajdziecie tu


Jak Wam się podoba ta idea....a może któraś z Was już ma taki u siebie i chce się pochwalić:)?


6 komentarzy:

  1. białe podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej podoba się ten surowy na przedostatnim zdjęciu. Też ostatnio za mną pieńki chodzą, kto wie, może coś z tego wyniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie pieniek to tylko do rąbania drewna :))))) Ale ten biały jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się podobają te "naturalne"...idea fajna. Widziałam w sieci zamiast pieńka - wiązkę gałęzi równo przyciętą, nakrytą szklanym blatem - jako alternatywa dla stolika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś z mniejszego pieńska zrobiłam podstawki do kawy a z grubego podstawkę pod dzbanek. Jak znajdę,to dodam zdjęcie :) jak nie to odświeżę ten pomysł. Dzięki za przypomnienie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!