Kolory, wzory i pasy na oknie

17 kwi 2011

W pierwszej kolejności chciałabym podzielić się z Wami kilkoma wzorami i kolorowymi akcentami z mojego na domu - tak na pobudzenie.




Poprzednio pisałam, że rozprawiam się z oknami. Kwestia tego co  ostatecznie i na stałe zawiśnie na karniszu nie jest jeszcze rozstrzygnięta. Jednak zadziała się mała rzecz. Chciałam trochę przysłonić okno, jednocześnie pozostawiając je odsłonięte. Nakleiłam pasy z folii matującej. Na żywo prezentuje się lepiej- brak słońca sprawił, że zdjęcia są słabe.



Co o tym sądzicie?

4 komentarze:

  1. podoba mi się pomysł wprowadzenia i koloru i wzoru. Tapeta energetyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość rzeczy w moim mieszkaniu jest stonowana, jednak pojawiają się akcenty. Tapeta położona jest za wezgłowiem łóżka (którego w zasadzie jeszcze nie ma:. Jak coś się zadzieje w sypialni to pokażę więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta tapeta jest przepiękna. Pomysł z folią w oknie fajny pomysł. Mam też taką w łazience ale z wzorami kwiatów i na całym oknie. Dodaje to uroku.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!